Friday, April 16, 2010

LAPORAN PEMANTAUAN KEJOHANAN SEPAKTAKRAW MSSPP

Program : Kejohanan Sepaktakraw MSSPP
Tarikh : 13 – 15 April 2010
Venue : SMK Mutiara Impian, Seberang Perai Selatan

Jumlah Pasukan : Bwh 18 Tahun – 8 Pasukan
Bwh 15 Tahun – 8 Pasukan

Zon PulauZon Ayer Itam, Zon Jelutong, Zon Kelawei, Zon Balik Pulau
Zon Seberai PeraiZon Seberang Jaya, Zon Permatang Pauh, Zon Jawi, Zon Bukit Tambun.


PADA HARI PERTAMA : 13 APRIL 2010

Kejohanan ini bermula pada jam 9.30 pagi dengan kategori umur bawah 15 tahun untuk acara regu. format kejohanan ini terbahagi kepada 4 kumpulan untuk 8 pasukan mengikut zon.

Kategori umur bawah 15 tahun ke bawah tempat pertama dimenangi oleh SMK Mutiara Impian (Zon Bukit Tambun) manakala tempat kedua SMK Sungai Acheh (Zon Jawi) dan tempat ketiga ialah SMK Permatang Rawa (Zon Permatang Pauh).

Kategori umur bawah johan 18 tahun ke bawah untuk acara regu dimenangi oleh SMK Mutiara Impian (Zon Bukit Tambun), naib johan ialah SMK Permatang Pauh (Zon Permatang Pauh) dan ketiga ialah SMK Balik Pulau (Zon Balik Pulau).


PADA HARI KEDUA : 14 APRIL 2010

Kejohanan ini bermula pada jam 3.30 petang dengan kategori umur bawah 18 tahun untuk acara regu. format kejohanan ini terbahagi kepada 4 kumpulan untuk 8 pasukan mengikut zon.

Kategori umur bawah johan 18 tahun ke bawah untuk acara regu dimenangi oleh SMK Mutiara Impian (Zon Bukit Tambun), naib johan ialah SMK Permatang Pauh (Zon Permatang Pauh) dan ketiga ialah SMK Balik Pulau (Zon Balik Pulau).


PADA HARI KETIGA : 15 APRIL 2010

Kejohanan acara berpasukan bermula pada jam 9.30 pagi dengan kategori umur bawah 15 tahun dan kategori umur bawah 18 tahun untuk.

Acara Berpasukan kategori umur bawah johan 18 tahun ke bawah untuk acara regu dimenangi oleh SMK Mutiara Impian, naib johan ialah SM Teknik Tengku Abdul Rahman (Zon Air Itam) dan ketiga ialah SMK Batu Maung (Zon Balik Pulau).

Acara Berpasukan kategori umur bawah johan 15 tahun ke bawah untuk acara regu dimenangi oleh SMK Mutiara Impian (Zon Bukit Tambun), naib johan SMK Sungai Acheh (Zon Jawi) dan ketiga ialah SMK Abdullah Munshi (Zon Jelutong).
Laporan Oleh : Ahmad Firdaus Yusoff







0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved