Friday, May 20, 2016

LAPORAN PEMANTAUAN PPN KE PLN BOLING PADANG

Tarikh : 18 Mei 2016 (Rabu)
Masa : 9.00 pm - 11.00 pm
Tempat : Kompleks Sukan Bertam, Pulau Pinang.

KEHADIRAN
1. Noor Aini Binti Ahmad - JSM
2. Zakaria Bin Ahmad - JPM MSNPP
3. Abd Malek Bin Md Isa - JSM MSNPP
4. Nursyafiqah Binti Salamat - PPN

ATLET
1. 10 Orang

LATIHAN
1. Warm up
2. Mini games
3. Cooling Down

UJIAN
1. Tiada

PERTANDINGAN
1. Tiada

KECEDERAAN
1. Tiada

PERALATAN
1. Satu quotation untuk pembelian bowls telah diterima dan dalam proses pembelian.
2. Pihak MPSP telah memberi maklumbalas kepada MSNPP berkenaan kos yang diperlukan untuk membaiki green lawn bowls sebanyak RM12,000.00. Namun pihak MPSP masih tidak mengambil apa-apa tindakan disebabkan kekangan bajet yang perlu dikeluarkan.

PROGRAM BINAAN
1. Tiada.

ULASAN RINGKAS
1. Kehadiran atlet tidak memuaskan kerana kebanyakan atlet sedang menjalani peperiksaan sebelum cuti persekolahan pada minggu hadapan.
2. Pihak MSNPP telah dimaklumkan berkenaan green lawn bowls namun masih tidak memutuskan kerana pusat latihan berikut merupakan premis MPSP.
3. PPN dan jurulatih membincangkan tentang Hari Sukan Negara 2015 yang akan disertai oleh atlet Boling Padang yang berumur 15 tahun ke atas, PPN juga memaklumkan berkenaan penginapan, pakaian dan pergerakan atlet kepada jurulatih.
4. Jurulatih juga memaklumkan bahawa pada Kejohanan Remaja Boling Padang Bawah 25 tahun Singles dan Pairs Kebangsaan 2016 pada 20 hingga 24 April 2016 di Kompleks Gong Badak, Terengganu yang lepas 8 orang atlet pelapis hanya layak ke pusingan kedua. Oleh itu, jurulatih akan lebih memberi perhatian lebih kepada teknik dan kemahiran mereka.
5. PPN dan jurulatih turut membincangkan jumlah atlet Pelapis Pulau Pinang yang layak menyertai Sukma Sarawak kali ini. Jurulatih memaklumkan daripada 6 orang yang tercalon hanya 3 orang atlet wanita berjaya mewakili Sukma kali ini.

Sekian, Terima Kasih.

Laporan disediakan oleh
Nursyafiqah Binti Salamat

0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved