Saturday, June 21, 2014

LAPORAN PEMANTAUAN KEJOHANAN OLAHRAGA PELAPIS ZON UTARA SIRI 2/2014

Tarikh : 21 Jun 2014 (Sabtu)
Tempat : Kompleks Sukan dan Rekreasi MPSP, Bukit Mertajam

Kejohanan Olahraga Pelapis Zon Utara telah berlangsung pada 21 Jun 2014 di Kompleks Sukan MPSP Jalan Betik Bukit Mertajam Sebanyak 7 pasukan telah mengambil bahagian pada kejohanan pada kali ini yang terdiri daripada Negeri Kedah, Perlis, Pulau Pinang, Kedah (PPS), Pulau Pinang (PPS), MSSPP dan SMK Permai Indah.

Kejohanan berjalan lancar pada kali ini dengan bantuan dari Jurulatih Krishnan Thambu sebagai Pegawai Teknikal dan dibantu oleh jurulatih dari Akademi Serantau serta Jurulatih dan pegawai dari Negeri Kedah dan Perlis.

Kejohanan ini bermula pada pukul 9 pagi dan berakhir pada pukul 12.30 tengahari. Penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh En. Hamidi PKU USPTN Pulau Pinang, En. Mahathir PKU USPTN Perlis, En. Farid KU USPTN, En. Mohd Dinie Pegawai Cawangan Pelapis Majlis Sukan Negara dan En. Firdaus KU MSSD MSN Pulau Pinang.

USPTN Pulau Pinang mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat pada kejohanan pada kali ini dan diharapkan kejohanan sebegini dapat dijalankan lagi pada masa akan datang dan mendapat lebih ramai penyertaan.

Sekian, Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved