Monday, November 14, 2016

LAPORAN PEMANTAUAN PPN KE PLN GIMRAMA

Tarikh : 9 November 2016 (Rabu)
Masa : 7.00 pm - 9.00 pm
Tempat : Gelanggang Silat, MSNPP

KEHADIRAN
1. Nursyafiqah Binti Salamat - PPN
2. Mah Kah Yi - JSM MSNPP
3. Koay Chia Li - JSM MJAPP
4. Yeoh Beng Choo - Setiausaha MJAPP

ATLET
1. 23 Orang

LATIHAN
1. Leaps, Pivot & Flexibility
2. Ball
3. Rope
4. Hoop

UJIAN
1. Tiada

PERTANDINGAN
1. Kejohanan Gimrama Sirkit Remaja Kebangsaan Siri 2/2016 yang akan berlangsung pada 23 hingga 27 November 2016 di Kuala Lumpur
2. Karnival Bakat Sukan Gimrama Pelapis Negeri Siiri 3/2016 yang akan berlangsung pada 29 November hingga 3 Disember 2016 di Melaka

KECEDERAAN
1. Tiada

PERALATAN

1. Bumbung gimnasium gimrama MSNPP dalam proses penambahbaikna dan diberi tempoh sehingga 15 November 2016 untuk melengkapkan proses tersebut. Oleh itu, atlet gimrama Pasuka Pelapis Pulau Pinang menumpang pusat latihan silat dan taekwondo untuk menjalani latihan.

PROGRAM BINAAN
1. Tiada.

ULASAN RINGKAS
1. Jurulatih memaklumkan perkara yang sama dimana beliau tidak dapat menampung latihan kepada atlet yang ramai dan dalam masa yang sama pihak persatuan MJAPP banyak membantu dari segi latihan dengan adanya JSM MJAPP membantu JSM MSNPP untuk pasukan pelapis. Nemun  masih tidak dapat memberikan 100% tumpuan kepada seseorang atlet tersebut.
2. Pihak MJAPP masih mencari jurulatih luar negara yang sesuai untuk membantu jurulatih sediada memandangkan kos kehidupan yang semakin tinggi. Namun pihak persatuan masih dalam usaha mencari.
3. PPN telah memaklumkan kepada pihak persatuan untuk mencari pengganti JLN namun sehingga kini masih tiada. PPN memohon pihak MJAPP dapat memberi maklumbalas dengan segera pada mesyuarat JKK 2/2016 yang akan berlangsung pada bulan Disember disebabkan pencarian JLN Gimrama telah lama dilakukan namun tidak ada kata putus ataupun maklumat diterima.
4. Kehadiran atlet amat memberangsangkan untuk ke dua kejohanan, namun latihan yang diterima masih tidak mencukupi kerana latihan dijalankan tiga kali seminggu selama dua jam sehari.

Sekian, Terima Kasih.

Laporan disediakan oleh
Nursyafiqah Binti Salamat

0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved