Sunday, July 29, 2018

LAPORAN PEMANTAUAN PPN BAGI SUKAN MEMANAH

Tarikh : 28 Julai 2018 (Sabtu)
Masa : 5.00 ptg – 7.00 ptg
Tempat : Padang JBSN Pulau Pinang

KEHADIRAN
1. Kan Kar Inn - JSM
2. Mohd Suhaimi Bin Md Salleh – PPN

ATLET
1. 8 orang atlet

LATIHAN
1. Latihan hanya dapat dijalankan selama 1 jam sahaja berikutan hujan lebat. Jurulatih hanya menjalankan latihan bow training.

UJIAN
-Tiada-

PERTANDINGAN
1.  Jurulatih ada memaklumkan bahawa beberapa atlet telah melayakkan diri ke Kejohanan MSSM 2018 yang akan berlangsung pada 4 hingga 10 Ogos 2018 di Kelantan. Latihan pusat akan dijalankan pada 1 hingga 3 Ogos 2018 di SMK Methodist Ninong Tebal.

PERALATAN
1. Target butt yang sedia ada untuk sesi latihan mengalami kerosakan yang teruk. Jurulatih juga telah membalut target butt dengan plastik sebanyak 3 kali untuk ketahanan peralatan tersebut. Pihak Unit berharap Bahagian Atlet Majlis Sukan Negara Malaysia dapat membantu untuk peralatan tersebut.

PROGRAM BINAAN
-Tiada-

ULASAN RINGKAS
1. Sesi latihan diberhentikan awal berikutan hujan lebat.
2. Hasil pemantauan dibuat, target butt yang sedia ada untuk sesi latihan mengalami kerosakan yang teruk. Jurulatih juga telah membalut target butt dengan plastik sebanyak 3 kali untuk ketahanan peralatan tersebut. Pihak Unit berharap Bahagian Atlet Majlis Sukan Negara Malaysia dapat membantu untuk peralatan tersebut.
3. Pihak Unit telah memaklumkan kepada Persatuan bahawa ada peruntukan untuk peralatan kecil. PPN mencadangkan agar Persatuan dapat membeli target cover untuk menutup semua target butt yang sedia ada.
4. Jurulatih ada memaklumkan bahawa beberapa atlet telah melayakkan diri ke Kejohanan MSSM 2018 yang akan berlangsung pada 4 hingga 10 Ogos 2018 di Kelantan. Latihan pusat akan dijalankan pada 1 hingga 3 Ogos 2018 di SMK Methodist Nibong Tebal.

Sekian,Terima Kasih

Laporan Disediakan Oleh
Mohd Suhaimi Bin Md Salleh

0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved