Thursday, October 21, 2010

LAPORAN PEMANTAUAN PLN - TINJU

Tarikh : 8 Oktober 2010
Masa : 5.15 - 7.00 pm
Tempat : PLN Titi Mukim, SPU

Kehadiran Atlet : 13 Atlet

Hasil dari pemantaun :

1. Kehadiran Atlet sangat memuaskan dan mendapati atlet berlatih dengan bersungguh-sungguh.

2. Mengucapkan Tahniah kepada atlet yang terpilih dan memaklumkan tarikh berangkat ke Kejohanan Karnival Pelapis Negeri di Negeri Sembilan pada 27 Oktober dan kembali 31 Oktober 2010.

3. Memberikan kata-kata semangat kepada atlet yang tidak terpilih supaya berlatih bersungguh-sungguh dan berikan tumpuan semasa dalam latihan.

4. Maklumbalas dari JSM - Memaklumkan Lantai Gelanggang Tinju melentur ke bawah kerana Besi Penyokong didapati telah patah dan di ganti dengan kayu. Ini tidak selamat kepada atlet semasa menjalani latihan. Memohon pihak berkenaan memperbaiki kerosakan tersebut [Gambar dilampirkan].

PPN - Memaklumkan kepada JSM untuk mencari orang yang boleh memperbaiki kerosakan tersebut dengan memberikan sebut harga. Perkara ini akan dimaklumkan kepada pihak Persatuan Negeri dan di bincangkan kepada pihak Majlis Sukan Negeri Pulau Pinang untuk membantu.

5. Di akhir pemantauan, PPN beramah-mesra dengan atlet sambil menjamu kuih Raya dan minuman. Pada hari tersebut [8 Oktober 2010] merupakan hari terakhir bulan Syawal 1431.
Sekian dimaklumkan, terima kasih
Laporan Oleh : Fatimah Jamil














0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved