Friday, October 1, 2010

MESYUARAT & KUNJUNGAN KE SEKOLAH SUKAN NEGERI - SMK MUTIARA IMPIAN

Tarikh : 01 Oktober 2010
Masa : 9.00 am – 12.00 pm

Satu mesyuarat & lawatan sekitar SMKMI telah diadakan bagi sama-sama membincangkan hala tuju pembangunan sukan di Negeri Pulau Pinang telah diadakan dan dipengerusikan oleh Hj. Ahmad Tarmizi bin Kamaruddin, Timbalan Pengarah Jabatan Pelajaran Negeri. Hadir sama dalam mesyuarat dan perbincangan ini adalah Pegawai Pelajaran Daerah, Ketua Unit Sukan JPN, Pengerusi-Pengerusi Teknik MSSPP, serta guru / jurulatih dari SMKMI sendiri.

Pembentangan serta perbincangan yang dikemukakan banyak berkisarkan tentang kerjasama sedia ada diantara JPN, MSNegeri, Persatuan Sukan, perlu di perkemas & diperkasakan bagi pembangunan sukan di Negeri Pulau Pinang. MSNegeri melalui USPTN & ISN Setelit akan cuba membantu sebaik mungkin atlet-atlet yang dilihat mempunyai prestasi untuk diserap ke program yang lebih tinggi dan bantuan sains sukan.

Hasil tinjanuan, projek pembangunan bagi pembinaan Mini Stadium, Turf Hoki, Dewan Tertutup serta Gelanggang Sepaktakraw telah siap sepenuhnya namun masih menunggu serahan rasmi kepada pihak sekolah.











0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved