Sunday, December 5, 2010

Laporan Harian Kejohanan Sepaktakraw Pelapis 3/2010 - 2nd Day

Tarikh : 3 Disember 2010
Tempat : Temerloh (SMJKC KHEE CEE)
Hari Kedua Kejohanan 3 Disember 2010
Pasukan Sepaktakraw Pelapis Pulau Pinang telah Berjaya meneruskankemaraan ke peringkat suku akhir. Keputusan regu 21 tahun ke bawahperlawanan pertama tewas kepada pasukan Negeri Sembilan 1-2 danperlawanan kedua Pasukan Pulau Pinang berjaya menewaskan pasukan dariJohor Tangkak 2-1.
Regu 18 tahun berjaya dan layak untuk meneruskan perjuangakan keperingkat suku akhir. Perlawanan pertama telah berjaya menewaskan pasukan Pahang 2-0 dan perlawanan kedua juga PulauPinang telah berjaya menewaskan Pasukan Majlis Sukan Sekolah Pahang 2-0.
Regu double telah menunjukan peningkatan dengan berjaya menewaskanpasukan Selangor 2-0 dan perlawanan kedua pasukan Pulau Pinang berjayamenewaskan pasukan Sekolah Sukan Bandar Penawar B. Regu double juga telah berjaya untuk untuk bersaing ke peringkat separuh akhir.
Cabutan undi akan diadakan pada 4 Disember Jam 8.00 pagi untukmeneruskan saingan peringkat suku akhir. Dengan harapan pasukan PulauPinang akan berjaya meneruskan saing ke peringkat separuh akhir danseterusnya mara ke peringkat akhir.




0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved