Tuesday, March 19, 2013

KEM LATIHAN ATLET TAEKWONDO

Tarikh      :   15 hingga 17 Mac 2013
Tempat    :    Majlis Sukan Negeri Pulau Pinang

Kehadiran :

1.   En. Rajendran - Jurulatih

2.   En. Maniam - Jurulatih
3.   Cik Krishnaveni - Pengurus Pasukan
4.   Atlet - 17 Lelaki, 10 Perempuan (Pembangunan/Pelapis Negeri/Skuad Latihan Sukan Malaysia Negeri Pulau Pinang)


Laporan ringkas :

1.   Persatuan Taekwondo Negeri Pulau Pinang bersama Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang, Majlis Sukan Negara dengan kerjasama Majlis Sukan Negeri Pulau Pinang  telah menganjur Program Kem Motivasi dan Latihan Setempat kepada atlet-atlet di bawah Program Pembangunan Negeri, Pelapis Negeri dan Skuad Latihan Sukan Malaysia sebagai persediaan untuk ke Kejohanan Taekwonda Kebangsaan Sportexcel Sirkit 1/2013 yang akan berlangsung pada 21 - 24 Mac 2013 di Dewan Tunku (DOM) Komtar, Pulau Pinang.

2.   Program berjalan dengan lancar seperti yang dirancang dan mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan kepada Kakitangan Majlis Sukan Negeri Pulau Pinang dan ISN Pulau Pinang.

3.   Dengan kehadiran Tuan Presiden Persatuan Taekwondo Negeri Pulau Pinang (WTF) pada hari terakhir menyerikan lagi Program yang dirancang.  Kehadiran beliau bagi menyempurnakan majlis penutupan Program Kem Motivasi dan Latihan Setempat dan Majlis Penyerahan Bendera kepada Atlet-Atlet Taekwondo Negeri Pulau Pinang.  Tuan Presiden memberikan kata-kata semangat kepada atlet-atlet yang akan mengambil bahagian di dalam kejohanan.

4.   Setinggi-tinggi terima kasih kepada pihak keluarga atas kerjasama yang diberikan dan tidak lupa kepada semua atlet. Program diakhiri dengan sesi bergambar.

5.   Tugasan terakhir selaku SDO/Penyelaras Sukan Taekwondo Negeri Pulau Pinang (Urusetia Kem) telah memastikan Bilik Cemerlang ditinggalkan dalam keadaan yang baik dan memantau keadaan bilik-bilik Asrama MSNPP yang telah digunakan juga berada didalam keadaan yang baik.

Sekian terima kasih.

Fatimah Jamil









0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved