Monday, February 22, 2010

Lawatan Kerja Cawangan Pelapis (PS) ke Akademi Serantau Zon Utara

Pada 11hb Februari lalu, Unit Pelapis Serantau, Cawangan Pelapis MSN telah melakukan lawatan kerja ke Akademi Serantau Zon Utara (ASZU). Lawatan ini diketuai oleh En. Mohd Nor Izuwan Hj. Arifin dan hadir sama En. Abd. Jalil Setapar, Pn. Norishah Sabidi. Turut hadir Cik Sahasliza Sahid Abdullah, dari Unit Pemakan MSN bagi memantau menú yang dihidangkan kepada atlet-atet di akademi.

Program pertama pada lawatan ini adalah mesyuarat bersama agensi pelaksana program di zon utara iaitu Majlis Perbandaran Seberang Perai dan Bahagian Perumahan PSUK. Antara perkara yang dibincangkan termasuklah status bayaran tertunggak, perjanjian penggunaan tahun 2010 dan penambahbaikan di stadium olahraga.

Selain itu, program diteruskan dengan perjumpaan bersama Penolong Kanan (PK) SMK Bukit Mertajam, untuk bertanyakan tentang hal ehwal serta prestasi pembelajaran atlet-atlet ASZU yang bersekolah disana. Pada sebelah petangnya pula diadakan mesyuarat bersama pihak pengurusan Kompleks Rakan Muda di Jawi, Seberang Perai Selatan bagi membincangkan penggunaan kemudahan di sana untuk masa-masa akan datang.



Mesyuarat bersama MPSP & Perumahan PSUK

Pemakanan..perbincangan Cik Sahasliza bersama atlet


Bersama Cikgu Azam, Pen. Kanan SMKBM

Mesyuarat bersama Kompleks Rakan Muda, Jawi








0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved