Wednesday, October 12, 2016

LAPORAN PEMANTAUAN KLINIK PENGENALAN SUKAN BOLING PADANG SIRI 1/2016

Tarikh : 8 Oktober 2016 (Sabtu)
Masa : 9.00 am - 8.00 pm
Tempat : Kompleks Sukan Kepala Batas

KEHADIRAN
1. Nursyafiqah Binti Salamat - PPN
2. Noor Aini Binti Ahmad - JSM USPTNPP
3. Abd Malek Bin Md Isa 
4. Zakaria Bin Ahmad - JPM MSNPP
5. 6 orang urusetia
6. 32 orang atlet

LATIHAN
1. Tiada

UJIAN
1. Tiada

PERTANDINGAN
1. Mini Pertandingan dijalankan bagi acara pairs 

KECEDERAAN
1. Tiada

PERALATAN
1. Green yang rosak dan merekah menggangu latihan atlet, jurulatih telah memohon kepada pemilik pusat latihan iaitu MPSP (Majlis Perbandaran Seberang Prai) tetapi mendapat maklumbalas bahawa mereka tidak mempunyai bajet untuk proses penyelenggaraan.

PROGRAM BINAAN
1. Klinik Pengenalan Sukan Boling Padang Siri 1/2016

ULASAN RINGKAS
1. Klinik Pengenal Sukan Boling Padang Siri 1/2016 ini dijalankan selepas talent scouting MSSPP Boling Padang yang lepas untuk menarik minat peserta-peserta yang baru dipilih untuk berada dalam program.
2. Klinik ini dijalankan selama satu hari sahaja bermula dari jam 9.00 pagi hingga 8.00 malam di Kompleks Sukan Kepala Batas.
3. JSM USPTNPP -  Noor Aini Binti Ahmad dan dibantu oleh beberapa orang urusetia darti Persatuan Negeri telah menjayakan program ini dengan baik.
4. Pada awal pagi sebelum mula klinik ini semua peserta perlu melakukan pendaftaran, selepas itu taklimat dan pengenalan sukan boling padang yang diketua oleh JSM USPTNPP Noor Aini Binti Ahmad. Selepas itu, pada sesi kedua peserta diberikan satu set bowls secara berkongsi bagi pengenalan peralatan. Pada jam 1.00 tengah hari semua peserta berehat untuk makan tengah hari dan sesi seterusnya akn bermula pada jam 2.30 petang.
5. Pada sesi petang teori teknik boling padang sereta praktikal dijalankan dengan mini games di green. Klinik tamat pada jam 8.00 malam.

Sekian, Terima Kasih.

Laporan disediakan oleh
Nursyafiqah Binti Salamat

0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  ©Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pulau Pinang (C) 2009-2010. All rights reserved